گواهینامه ایزو از آلمان

گواهینامه ایزو از آلمان

سازمانی به نام ایزو هست که استانداردها همچنین خدمات درون آن تدوین می شود. درون این سازمان کشورهای زیادی عضو می باشد. که مکان اصلی این سازمان در ژنو سوئیس قرار دارد استانداردها درون این سازمان تهیه و بررسی می شوند غالبا با آراء زیادی مورد تایید قرار می گیرند و با نام استاندارد وارد عرصه جهانی می شوند. کار ایزو الزامات تعریف شده شغل و حرفه ای در قالب استاندارد وجود دارد. در این سازمان استانداردهای زیادی تدوین شده است که به دو دسته تقسیم می شوند. استاندارد ایزو عمومی و تخصصی . تمامی استانداردهای تدوین شده در سایت سازمان جهانی ISO آخرین ورژن قرار می دهند. برای مطالعه این استانداردها به سایت WWW.ISO.ORG وارد شده و آنها را مطالعه کنید.

از کشورهای عضو سازمان جهانی ایزو آلمان بوده که عضو نهاد IAF می باشد. و نهاد بین المللی IAF مانند دیگر کشورها فعالیت می کنند.

IAF چیست؟

بالاترین نهاد بین المللی اعتبار دهندگان با عنوان IAF بالاترین نهاد اعتباردهی می باشد. استاندارد ایزو زیر نظر نهاد بالاتر به نام AB که مراجع اعتباردهنده برای مراجع صادر کننده ایزو به CB اعتبار می دهند و اجازه صدور گواهی ایزو داده می شود AB ها باید از IAF تبعیت کنند و تابع قوانین IAF باشند تا روال صادر کردن گواهی ایزو اصل انجام شود. این گواهی نامه تحت اعتبار IAF بوده و با AB های تحت نظر IAF اعتبار صدور می گیرد. درون سازمان IAF نمایندگان AB های بسیاری عضو هستند. مانند NACI که تنها مرجع IAF می باشد. از دیگر نمایندگان کشورهای دیگر DAKKS آلمان ، UKAS انگلستان ، ACCREDIA ، سوئیس SAS ، سوئیس ، همچنین AB کشور استرالیا می توان JAS-ANZ نام برد و باید بدانیم که AB ها اجازه صدور تعداد محدودی از این گواهی ایزو را دارند. مثلا صدور ایزو13485 توسط AB انجام می شود. برای دیدن استاندارد ایزو به سایت IAF به آدرس WWW.IAF.NU وارد شوید.

در دنیای امروزه دلالان بسیاری اقدام به ثبت و صدور گواهی ایزو می کنند و می گویند که گواهی نامه با اعتبار DAKKS آلمان می باشد و لوگوی DAKKS و IAF می زنند. ولی این گواهی نامه تقلبی است. در آوریل سال 2021 مراجع صادر کننده ایزو حق ندارند درج لوگو AB و IAF را بر روی گواهی بزنند. و IAF خودش اقدام به رجیستری می کند. جهت این امر به سایت www.iafcertsearch.org رفته و مشخصات خواسته شده وارد شوید و استعلام اعتبار ایزو iaf از آنجا گرفته شود.

مرکز امکان ثبت یکی از مراکز بزرگ و منفعت متقاضیان مد نظر گرفته و در خصوص اصالت ایزو و صادر کننده ایزو با اعتبار کلیه AB های کشورها مانند آلمان در اختیار متقاضیان اخذ گواهی ایزو قرار می دهد. این مرکز با مشاورین که شناخت کامل از تمام AB ها دارند می توانند اطلاعات مفیدی در اختیار متقاضیان در خصوص مراجع صادر کننده ایزو و AB ها قرار دهند. اگر می خواهید از نحوه رجیستری انواع گواهی نامه ایزو بهره مند شوید با مشاورین خبره مرکز مشاوره بگیرید تا افراد سودجو و متقلب که خود را معتبر میدانند و با عوام فریبی و درج لوگو و برچسب و مهر برجسته با ترفند مختلف گواهی نامه فیک صادر می کنند گرفتار نشوید. این افراد با ساختن سایتهای جذاب و فریبنده گواهینامه های ایزو را در این سایتها که قابل رجیستری معرفی می کنند حتی نام ساختگی و با سو استفاده از نام برندهای مختلف و اضافه و کم کردن پسوند و پیشوند و بازی با کلمات شبیه این سایتها ساخته و معتبر معرفی و نام گذاری می کنند.

مرکز سیستم کاران خدمات مشاوره رایگان برای متقاضیان ارائه میدهد

 

گواهینامه ایزو از آلمان صفحه ما را در اینستاگرام دنبال کنید

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

گواهینامه های مهم

نحوه ی اخذ گواهینامه گواهی نامه ایزو ISO و HSE و CE و IMS و رتبه گرید انفورماتیک IT پیمانکاری

media/k2/items/src/873514e130e46a244b5aae0b135db01f.jpg
  نحوه اخذ گواهینامه ایزو نحوه اخذ
media/k2/items/src/ea82697ed9755e975f3c7d735db2070c.jpg
نحوه اخذ گواهینامه HSE نحوه اخذ و دریافت گواهی
media/k2/items/src/05a977f75c8bd421cf67e35678973f79.jpg
نحوه اخذ گواهینامه CE اتحادیه اروپا نحوه اخذ
media/k2/items/src/71ab1197965a26d2e4379f8b23c36ebb.jpg
نحوه اخذ گرید و رتبه پیمانکاری و انفورماتیک نحوه
Template Settings

Color

For each color, the params below will give default values
Black Blue Brow Green Cyan

Body

Background Color
Text Color
Layout Style
Select menu
Google Font
Body Font-size
Body Font-family