روش اجرایی آموزش

مستندات شامل فرمها و دستور العمل ها و روش اجرایی می شود که این فرم ها و دستورالعمل ها و روشهای اجرایی بسیار متنوع و متعددند یکی از این روش ها روش اجرایی آموزش هست که در این مقال به این روش اجرایی ( روش اجرایی آموزش ) و الزاماتی که به آن می پردازد، خواهیم پرداخت. در این روش اجرایی اشاره می کند به اینکه نیروی آموزش دیده باسواد و آگاه بایستی باشد که دارای تحصیلات و تجربه و مهارت کافی جهت نظارت و کنترل و اجرای سیستم های کیفیت و زیست محیطی و بهداشت و ایمنی باشد و در این موارد ( سیستم های کیفیت و زیست محیطی و ایمنی و بهداشت ) تحصیلات و تجربه و مهارت کافی داشته باشد.

منابع انسانی

1) كلیات

در این روش اعتقاد و تاکید بر اینست که کارکنانی که بر روی کیفیت و محیط زیست و ایمنی و بهداشت شغلی تاثیرگذار هستند و برنامه ریزی و مدیریت آنها بر روی مجموعه حرف اول را می زند بایستی دارای شرایط لازمه باشند یعنی تحصیلات کافی داشته باشند و آموزش های لازم را دیده باشند و دارای مهارت و تجربه کافی باشند. تمام این موارد در فرم شناسنامه شغل جهت شرایط احراز شغل تعیین شده اند و به هنگام واگذاری مشاغل تاثیرگذار به افراد باید به آنها توجه شود.

2) صلاحیت ، آگاهی و آموزش

روش اجرایی آموزش می گوید که شرکت مورد نظر ، باید که موارد زیر در قالب سیستم مدیریت یکپارچه را در نظر بگیرد:

1) شایستگی هایی که افراد تاثیر گذار در اجرای سیستم مدیریت یکپارچه دارند مشخص و تعیین گردد.

2) آگاهی کارمندان و کارکنان و پرسنل مجموعه بابت اهمیت کاری که دارند انجام می دهند و به کارگیری تمامی سعی و تلاششان جهت تحقق اهداف سیستم مدیریت یکپارچه .

3) درک اهمیت انطباق فرآیندها با خط مشی و الزامات سیستم مدیریت یکپارچه .

4) درک پیامدهای بالقوه و بالفعل زیست محیطی و ایمنی و بهداشت شغلی در اثر فعالیت های منافع و بهره ایمنی و بهداشت حرفه ای و زیست محیطی ناشی از عملكرد افراد موثر.

5) دانستن نقش و مسئولیت خود در رسیدن به انطباق با خط مشی و روشهای اجرایی سیستم هایی چون الزامات ایمنی و بهداشت حرفه ای و زیست محیطی مانند الزامات آمادگی و واکنش در شرایط اضطراری.

6) دانستن عاقبت بالقوه عدم اطلاعت و سرپیجی از روشهای اجرایی عملیاتی که تهیه و تدوین شده اند.

7) به جهت رفع نیازهای آموزشی پرسنل و کارکنان مجموعه ، آموزش های لازم بایستی اولویت بندی گشته و در قالب یک سیستم آموزش ، به پرسنل مجموعه ارائه شده است.

8) میزان تاثیر و اثر بخشی آموزش انجام شده بعد از هر آموزش ارزیابی شده و مورد سنجش قرار گیرد تا از برآورده شدن اهداف و نیازهای یک آموزش اطمینان حاصل شود که اثر بخشی کافی را داشته است. اگر نتایج سنجش و ارزیابی مشخص کرد که آموزش ها موثر نبوده یا دوباره باید آموزش مورد نظر تکرار شود یا مثلا با جابجایی پرسنل این نیازها برطرف بشود.

9) در روش اجرایی آموزش برای یک شرکت ، مدیریت بر این اعتقاد هست که پرسنل شاغل بایستی از مفهوم فعالیت های خود و اهمیت آن و تاثیری که عملکردشان بر روی رضایت مشتریان می گذارد آگاهی داشته باشند. همچنین پرسنل باید بدانند که چه نقشی در رسیدن سازمان به اهداف و مقاصد تعیین شده دارند. بنابراین در راستای این هدف سعی می گردد از طریق برگزاری جلسات توجیهی، ارائه آموزش به پرسنل، نصب تابلوهای مختلف بمنظور وسعت فرهنگ کیفیت این آگاهی و اطلاعات به پرسنل داده شود.

10) سوابق مربوطه ی تحصیلات، آموزش ها ، مهارت ها و تجارب پرسنل دقیق و کامل محافظت می‌شوند.

کاربران با مرورگرهای مختلفی منجمله گوگل با عبارات مختلفی به دنبال جستجو درباره دانلود رایگان روشهای اجرایی ایزو ، دانلود رایگان دستور العمل های ایزو و همچنین دانلود رایگان فرم های ایزو هستند. دانلود رایگان مستندات ایزو ، دانلود رایگان دستورالعملهای ایزو 9001 ، دانلود رایگان دستورالعمل های ایزو 14001 ، دانلود رایگان دستورالعمل های ایزو 45001 ، دانلود رایگان دستورالعملهای IMS ، دانلود رایگان روش اجرایی ISO 9001 ، دانلود رایگان روش اجرایی ایزو14001 ، دانلود رایگان روش اجرایی ایزو45001 ، دانلود رایگان روش اجرایی IMS ، دانلود رایگان روش اجرایی آموزش ایزو14001 ، دانلود رایگان روش اجرایی آموزش ایزو9001 ، دانلود رایگان روش اجرایی آموزش ایزو45001 ، دانلود رایگان روش اجرایی آموزش IMS ، دانلود رایگان دستورالعمل آموزش ایزو14001 ، دانلود رایگان دستورالعمل آموزش ایزو9001 ، دانلود رایگان دستورالعمل آموزش ایزو45001 ، دانلود رایگان دستورالعمل آموزش IMS و بسیاری عبارات دیگر و سوالات دیگر که کاربران را به سمت مرورگرها جهت جستجو می کشاند.

تمامی مستندات و روش های اجرایی و فرم ها و دستورالعملهای انواع گواهینامه های ایزو رابه صورت رایگان دانلود نمایید. جهت دانلود رایگان روش های اجرایی و دانلود رایگان فرم ها و دانلود رایگان دستورالعملهای انواع گواهی نامه ایزو و تهیه دانلود رایگان مستندات ایزو و تهیه فایل مستندات ایزو به صورت رایگان تنها کافیست با مرکزامکان ثبت یک تماس بگیرید.

 

Instagram.Icons LearnParsi 1صفحه ما را در اینستاگرام دنبال کنید

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

گواهینامه های مهم

نحوه ی اخذ گواهینامه گواهی نامه ایزو ISO و HSE و CE و IMS و رتبه گرید انفورماتیک IT پیمانکاری

media/k2/items/src/873514e130e46a244b5aae0b135db01f.jpg
  نحوه اخذ گواهینامه ایزو نحوه اخذ
media/k2/items/src/ea82697ed9755e975f3c7d735db2070c.jpg
نحوه اخذ گواهینامه HSE نحوه اخذ و دریافت گواهی
media/k2/items/src/05a977f75c8bd421cf67e35678973f79.jpg
نحوه اخذ گواهینامه CE اتحادیه اروپا نحوه اخذ
media/k2/items/src/71ab1197965a26d2e4379f8b23c36ebb.jpg
نحوه اخذ گرید و رتبه پیمانکاری و انفورماتیک نحوه
Template Settings

Color

For each color, the params below will give default values
Black Blue Brow Green Cyan

Body

Background Color
Text Color
Layout Style
Select menu
Google Font
Body Font-size
Body Font-family