نحوه دریافت گواهینامه ایزو ۱۴۰۰۱

نحوه دریافت گواهینامه ایزو ۱۴۰۰۱

مقدمه

کره زمین محل زندگی میلیون‌ها میلیون از موجودات زنده می باشد که شرط حیات تمامی موجودات زنده مربوط به حفظ سلامت محیط زیست و وجود منابع طبیعی می‌باشد. پیشرفت علم و تکنولوژی و پیشرفت صنایع باعث شده است دخل و تصرف انسان‌ها به استفاده از منابع طبیعی بیشتر از قبل شود و اثرات مخرب بر محیط زیست افزایش پیدا کند. مسلما اگر مصرف بی‌رویه از منابع طبیعی ادامه پیدا کند و آلودگی کارخانجات و صنایع کنترل نشود صدمات جبران ناپذیری بر چرخه طبیعت وارد می‌گردد و ادامه حیات بشری و تمام موجودات زنده به خطر می‌افتد، به همین خاطر اعضای سازمان استاندارد جهانی ایزو به فکر افتادند که برای فعالیت تمام سازمان‌ها و شرکت‌ها و کارخانجات و صنایع الزاماتی را ایجاد نمایند که تمام فرآیندها و عملکردهای هر مجموعه را در راستای حفظ و صیانت از سلامت محیط زیست کنترل نماید. الزامات و قوانین تدوین شده را تحت عنوان استاندارد سیستم مدیریت زیست محیطی ایزو ۱۴۰۰۱ ارائه نمودند. بنابراین ایزو ۱۴۰۰۱ با ارائه قوانین و دستورالعملهایی از استفاده ناکارآمد از منابع طبیعی و اثرات مخرب آلاینده گ‌ها بر محیط زیست و مدیریت نامناسب آلاینده‌ها و پسماندها و از تخریب چرخه طبیعت و محیط زیست جلوگیری می‌نماید یا اثرات مخرب بر محیط زیست را کاهش می‌دهد. سیستم مدیریت زیست محیطی موجب برقراری تعادل بین محیط زیست و افراد جامعه و اقتصاد سازمانها می‌گردد.

مراحل دریافت گواهینامه ایزو ۱۴۰۰۱

درخواست فرم گواهینامه ایزو ۱۴۰۰۱ و تکمیل فرم

تعیین اهداف سازمان‌ها و شرکت‌ها از اخذ گواهینامه ایزو ۱۴۰۰۱

انتخاب گواهینامه ایزو ۱۴۰۰۱

انتخاب مرجع صدور گواهینامه ایزو

طراحی و مستندسازی و پیاده سازی استاندارد‌های گواهینامه ایزو ۱۴۰۰۱

انجام بررسی و ممیزی داخلی توسط کارشناس مجموعه یا مرکز مشاوره ایزو

انجام بررسی و ممیزی نهایی توسط بازرس مرجع صدور گواهینامه ایزو

ثبت و صدور گواهینامه ایزو ۱۴۰۰۱

 

متقاضیان محترم دریافت گواهینامه ایزو ۱۴۰۰۱ می‌توانند برای درخواست فرم گواهینامه ایزو ۱۴۰۰۱ با مراکز مشاوره ایزو مرکز امکان ثبت تماس برقرار نمایند و از هر راه و روشی که برایشان مقدور می‌باشد فرم ثبت نام را دریافت نمایند و تمام آیتم‌های فارسی و انگلیسی آن را به کمک مشاور و راهنمای مرکز تکمیل نمایند. در مرحله بعدی سازمان‌ها باید اهداف خود را از اخذ گواهینامه ایزو ۱۴۰۰۱ مشخص نمایند. چراکه با شناسایی اهداف و چشم انداز هایی که دنبال می کنند می توانند راحت تر مرجع صدور گواهینامه ایزو ۱۴۰۰۱ را انتخاب نمایند. بعد از آن باید به انجام طراحی و تهیه نمونه مستندات گواهینامه ایزو ۱۴۰۰۱ بپردازند و اگر چنانچه مرجع صدور گواهینامه ایزو خصوصی باشد ملزم به پیاده سازی استاندارد های گواهینامه ایزو ۱۴۰۰۱ در مجموعه خود نیستند و یک گواهینامه بدون اعتبار بین المللی از طرف مرجع خصوصی برایشان صادر می‌شود. ولی اگر سازمان متقاضی، گواهینامه ایزو ۱۴۰۰۱ را از مراجع صدور بین المللی گواهینامه ایزو درخواست کرده باشد بعد از تهیه نمونه مستندات گواهینامه ایزو ۱۴۰۰۱ ملزم به پیاده سازی قوانین و الزامات این استاندارد میباشند و بعد از آن با انجام ممیزی های داخلی و خارجی می‌توانند گواهینامه ایزو ۱۴۰۰۱ را با اعتبار بین المللی دریافت نمایند.

تفاوت مرکز امکان ثبت با دیگر مراکز مشاوره و اطلاع رسانی گواهینامه ایزو ۱۴۰۰۱

مرکز امکان ثبت مفتخر است که توانسته است در طی چندین سال سابقه کاری درخشان در راستای فرهنگ مناسب مشتری مداری گواهینامه‌های بسیار زیادی را با سطح اعتبار بین المللی را از انواع گواهینامه‌های ایزو را برای مشتریان و متقاضیان محترم اخذ کرده باشد. مشاوران و کارشناسان مرکز امکان ثبت با بهره گیری از تخصص و دانش خود کلیه نمونه مستندات انواع گواهینامه‌های ایزو را تهیه و تنظیم کرده‌اند و برای استفاده عموم بدون دریافت هیچ هزینه‌ای در اختیار تمام کاربران و متقاضیان گواهینامه ایزو قرار داده‌اند. همچنین مشاوران و کارشناسان مرکز امکان ثبت از صفر تا صد مراحل اخذ گواهینامه ایزو ۱۴۰۰۱ به مشتریان مشاوره و خدمات رایگان ارائه می دهند و در زمینه پیاده سازی استانداردهای ایزو ۱۴۰۰۱ نیز خدمات فراوان و موثری را ارائه می‌نمایند. همچنین یکی از امتیازات دیگر این مرکز برای مشتریان صدور گواهینامه IMS به صورت رایگان می‌باشد یعنی اینکه هر سازمان و شرکتی که به صورت همزمان گواهینامه ایزو ۹۰۰۱ سیستم مدیریت کیفیت و ایزو ۱۴۰۰۱ سیستم مدیریت زیست محیطی و ایزو ۴۵۰۰۱ سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی را دریافت نماید یک گواهینامه IMS به صورت رایگان از همان مرجع صدور گواهینامه های ایزو را دریافت می‌نماید.

Instagram.Icons LearnParsi 1صفحه ما را در اینستاگرام دنبال کنید 

دیدگاه‌ها   

0 #1 رادمنش 1401-10-21 21:11
گواهینامه ایزو ۱۴۰۰۱ را بصورت واقعی و رسمی می‌خواهیم. برای انجام این پروژه به چقدر زمان و هزینه نیاز داریم و اینکه چجوری مطمئن بشیم که گواهینامه ای که صادر شده اصلی هست؟ ممنون میشم راهنمایی بفرمایید
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال
 

گواهینامه های مهم

نحوه ی اخذ گواهینامه گواهی نامه ایزو ISO و HSE و CE و IMS و رتبه گرید انفورماتیک IT پیمانکاری

media/k2/items/src/873514e130e46a244b5aae0b135db01f.jpg
  نحوه اخذ گواهینامه ایزو نحوه اخذ
media/k2/items/src/ea82697ed9755e975f3c7d735db2070c.jpg
نحوه اخذ گواهینامه HSE نحوه اخذ و دریافت گواهی
media/k2/items/src/05a977f75c8bd421cf67e35678973f79.jpg
نحوه اخذ گواهینامه CE اتحادیه اروپا نحوه اخذ
media/k2/items/src/71ab1197965a26d2e4379f8b23c36ebb.jpg
نحوه اخذ گرید و رتبه پیمانکاری و انفورماتیک نحوه
Template Settings

Color

For each color, the params below will give default values
Black Blue Brow Green Cyan

Body

Background Color
Text Color
Layout Style
Select menu
Google Font
Body Font-size
Body Font-family