چگونه گواهینامه ایزو ISO بگیریم؟

چگونه گواهینامه ایزو ISO بگیریم؟

 

مشاوره ایزو ISO جهت طراحی و پیاده سازی استانداردهای ایزو ISO

سازمان بین المللی استاندارد با نام اختصاری ISO مخفف International Organisation for Standardiztion چند سالی است که جهت همسان کردن قوانین و دستورالعمل‌های اکثر مشاغل و حرفه‌های مختلف در جهان شروع به فعالیت کرده است و استانداردهای عمومی و تخصصی متنوعی را هم در حوزه سیستم‌های مدیریتی و هم در حوزه محصولات و خدمات تدوین نموده است. همچنین به خاطر متن کامل استاندارد HSE این گواهی نیز مورد تأیید نمایندگان سازمان ایزو قرار گرفته است و در لیست استانداردهای سازمان ایزو منتشر گردید است. متقاضیان و درخواست کنندگان آگاه و‌ هوشیار گواهینامه‌های ISO و HSE می‌دانند که برای رسیدن به استانداردهای ایزو و جهانی شدن نیازمند طراحی درست و اصولی استانداردهای ایزو در سطح فرآیندها و عملکردهایشان هستند. مستند سازی و اجرای مستندات بصورت اصولی کار مراکزی معتبر به نام مراکز مشاوره ایزو ISO است. مراکز مشاوره ایزو معتبر جمعی از متخصصین و کارشناسان مجرب و حرفه‌ای و تحصیلکرده مرتبط با استانداردهای جهانی را گرد هم آورده است تا جز به جز الزامات از ورودی فرآیندها تا خروجی فرآیندها را تنظیم نمایند و طبق قوانین بین‌المللی در سطح مجموعه پیاده سازی نمایند.‌

 

متن فارسی و انگلیسی استانداردهای ایزو ISO

سازمان بین‌المللی استاندارد در سایت رسمی خود به آدرس WWW.ISO.ORG متن کامل استاندارد‌هایی را تدوین نموده است را منتشر کرده است. متون نگارش شده تمامی استانداردهای ایزو انگلیسی هست و برای دسترسی به متون باید هزینه‌ای را پرداخت نمود تا به اطلاعات سایت دسترسی پیدا کنید. البته گاهی اوقات انجام این کار وقت گیر و سخت است که شما متقاضی محترم می‌توانید از کارشناسان ایزو کمک و راهنمایی بگیرید. مرکز ما به عنوان یکی از مهم‌ترین و معتبرترین مراکزی است که جهت رفاه حال مشتریان و کاربران محترم با توجه به صدور انواع گواهینامه‌های ایزو بین المللی و کسب دانش و تجربه در مستند نویسی متن کامل تمام مستندات را نگارش و جمع آوری کرده و بصورت رایگان در اختیار متقاضیان قرار می‌دهد و همچنین جهت رفاه حال مشتریان دیگری که مستندات استانداردهای ایزو را بصورت لاتین می‌خواهند نیز متون انگلیسی ارائه شده‌اند.

 

مهم‌ترین و اصلی‌ترین استاندارد ایزو ISO

گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت با نام ISO 9001 مهم‌ترین و اصلی‌ترین و پرکاربردترین استانداردی است که سازمان ایزو تدوین کرده است.‌ متن استاندارد ایزو ۹۰۰۱ از یکسری قوانین و دستورالعمل‌هایی می‌گوید که موجب افزایش سطح کیفیت محصولات و خدمات می‌شوند. کار اصلی ایزو ۹۰۰۱ مشخص کردن فرآیندهای مطلوب و شناسایی فرآیندهای تکراری و حذف آنها می‌باشد. مستندات ایزو ۹۰۰۱ هم بصورت فارسی و هم به صورت انگلیسی از طرف مرکز بزرگ ما در قالب فایل WORD منتشر شده است. مستندات ایزو ۹۰۰۱ شامل خط مشی کیفیت، چارت سازمانی و نظامنامه کیفیت، فرم‌ها و گزارش‌ها و نمونه روش‌های اجرایی در آموزش مدیریت و کارکنان مجموعه، نمونه روش‌های اجرایی در شناسایی عوامل تکراری و حذف آنها، نمونه روش‌های اجرایی در شناسایی عدم انطباقات و انجام اقدامات اصلاحی، نمونه روش اجرایی برای ممیزی می‌باشد.

گواهینامه سیستم مدیریت زیست محیطی با نام ISO 14001 و گواهینامه سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی با نام ISO 45001از دیگر گواهینامه‌های عمومی و مهم استانداردهای ایزو هستند که غالبا به همراه گواهینامه ISO 9001 با هم اخذ می‌شوند. گواهینامه ایزو ۹۰۰۱ طوری تنظیم شده است که هر سازمان و شرکتی که بخواهد گواهینامه ایزو تخصصی مرتبط با شغل و زمینه فعالیتش را بگیرد باید ابتدا یا همزمان این گواهی را نیز دریافت کند. مثلا یک کارخانه مواد غذایی هنگامی که قصد گرفتن گواهینامه ISO 22000 با نام سیستم مدیریت ایمنی در صنایع غذایی را دارد ابتدا باید کیفیت سیستم‌های مدیریتیش را اثبات کند پس هر دو گواهینامه ایزو ۹۰۰۱ و ایزو ۲۲۰۰۰ را با هم می‌گیرد.

 

مراحل گرفتن گواهینامه ایزو ۹۰۰۱

مراحل و روش دریافت گواهینامه ایزو ۹۰۰۱ بسیار ساده است. فقط کافی است در موتور جستجوگر گوگل نام مراحل گرفتن گواهینامه ایزو ۹۰۰۱ را تایپ نمایید و وارد سایت رسمی مرکز ما شوید. داخل مطالب بارگذاری شده در سایت هم اطلاعات مفید و کاربردی در مورد استانداردهای ایزو برای شما کاربر محترم گذاشته شده و هم تمامی شماره تلفن‌های ارتباطی با مرکز قرار داده شده است. بعد از ارتباط با مرکز و انجام مشاوره رایگان فرم درخواست گواهینامه ایزو در اختیار شما قرار داده می‌شود. با تکمیل مشخصات فرم و مشخص نمودن اهداف سازمان شما متقاضی گواهینامه ایزو باید نوع مرجع صدور گواهینامه ایزو و نوع گواهینامه ایزو را انتخاب کنید و بعد با تهیه نمونه مستندات که مرکز امکان ثبت به صورت رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد به طراحی و اجرای مستندات می‌پردازید و با انجام ممیزی داخلی و ممیزی نهایی گواهینامه ایزو از طرف مرجع صدور گواهینامه ایزو برای شما صادر می‌شود.

Instagram.Icons LearnParsi 1صفحه ما را در اینستاگرام دنبال کنید

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

گواهینامه های مهم

نحوه ی اخذ گواهینامه گواهی نامه ایزو ISO و HSE و CE و IMS و رتبه گرید انفورماتیک IT پیمانکاری

media/k2/items/src/873514e130e46a244b5aae0b135db01f.jpg
  نحوه اخذ گواهینامه ایزو نحوه اخذ
media/k2/items/src/ea82697ed9755e975f3c7d735db2070c.jpg
نحوه اخذ گواهینامه HSE نحوه اخذ و دریافت گواهی
media/k2/items/src/05a977f75c8bd421cf67e35678973f79.jpg
نحوه اخذ گواهینامه CE اتحادیه اروپا نحوه اخذ
media/k2/items/src/71ab1197965a26d2e4379f8b23c36ebb.jpg
نحوه اخذ گرید و رتبه پیمانکاری و انفورماتیک نحوه
Template Settings

Color

For each color, the params below will give default values
Black Blue Brow Green Cyan

Body

Background Color
Text Color
Layout Style
Select menu
Google Font
Body Font-size
Body Font-family